
ვაკანსია - მაღაზიის ადმინისტრატორი
თამაშობანას გუნდში სიხარულით მივიღებთ გუნდის ახალ წევრს მაღაზიის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
მოვალეობები:
- სტუმრების მეგობრული დახვედრა და დახმარება პროდუქტის შერჩევაში
- მაღაზიაში წარმოდგენილი ბრენდული და სხვა სათამაშოების, წიგნების და პროდუქციის სრულყოფილი ცოდნა
- პროდუქციის მახასიათებლების, უპირატესობებისა და რეკომენდაციების გაწევა
- სალაროსთან მუშაობა (გადახდების მიღება ნაღდი და ელექტრონული გზით, ჩეკების გაცემა)
- ონლაინ გაყიდვების მართვა (შეკვეთების მიღება, გადამოწმება, შეფუთვა და კურიერისთვის გადაცემა)
- პროდუქციის განლაგების მოწესრიგება და ვიზუალური პრეზენტაციის უზრუნველყოფა
- მარაგის კონტროლი და საჭიროების შემთხვევაში შევსების მოთხოვნა
- მაღაზიის სისუფთავის დაცვა
- ბავშვებთან კომუნიკაცია და მათთვის სათამაშოებისა და წიგნების შესახებ საინტერესო რეკომენდაციების მიცემა
- კორპორატიული სტანდარტების დაცვა
რას გთავაზობთ:
- მხიარული და ლაღი სამუშაო გარემო
- ბევრი გულანთებული ადამიანი გუნდში
- შემოქმედებითი თავისუფლება
- კარიერული განვითარების შესაძლებლობები
- საინტერესო პროექტები და გამოწვევები
- დაზღვევა კომპანიის მხრიდან 50% - ის თანადაფარვით
- სამუშაო ადგილი - თამაშობანას ახალი სივრცე მზიურის პარკში
- სამუშაო საათები - კვირაში 40 საათი, შეთანხმებული გრაფიკით.
აუცილებელი მოთხოვნაა ინგლისური ენის ცოდნა.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გადმოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: hr@tamashobana.ge და subject-ის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
აღნიშნულ განაცხადზე გამოხმაურებითა და მონაცემების გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ თქვენს თანხმობას, რომ ჩვენ შეგვიძლია შევაგროვოთ, დავამუშავოთ და შევინახოთ თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია/პერსონალური მონაცემები, მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის მოთხოვნების სრული დაცვით. თქვენი მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ და მხოლოდ იმ მიზნისთვის, რომ განვახორციელოთ ყველა აუცილებელი პროცედურა, რაც თანამშრომლობის დასაწყებად იქნება საჭირო. პერსონალური მონაცემები არ იქნება გადაცემული მესამე მხარეს თქვენ მიერ მიცემული წინასწარი თანხმობის გარეშე და იქნება დაცული მხოლოდ მითითებული მიზნის შესაბამისად.